понеделник, 2 юли 2007 г.

Прага. Разходка, 28 Юни

Picasa SlideshowPicasa Web AlbumsFullscreen

9 коментара:

ani каза...

Ани рекла:): как така да не сме го поръчвали времето, кой прави магийки и заклинания 5 дена по-рано, а?:) е, малко съм се престарала, та са излезнали цели д-в-е дъги, ама няма лошо:))) даже и гръмотевици на сръбските ЛАН-ки успяхме да пуснем по пътя:)(Владо, прибери процента за следващото пътуване от местния ADSL доставчик, ти си връзкарче там:)

Ves каза...

Преди малко си намерих брошурата от джаз клуба в древното мазе :))) И понеже е страшно готино място, споделям адреса тук, а пък Владинко може да го изведе и като линк на по-видно място :))

Владо каза...

Линка е където трябва. Процента съм си го прибрал вече - всичко е наред. Кой се бъзикаше преди да тръгнем, че Прага била легнала на сърцето на концесионера... Питам аз и отговор не искам :)

Ves каза...

Извод: Прага + Джаз = екстра (тук следва жеста на мацето от сръбското ОМВ, когато обясняваше колко е хубав "гуляша", разбирайте въздушна целувка с 1 пръст :)))

ani каза...

Карловият мост в Прага стана на 650 години: http://culture.actualno.com/news_111016.html
да видите къде сме били:))))

Ves каза...

А ти знаеш ли че има полети от Бургас до Прага на SkyEurope на прИмоция за 19 Е.... :))))

ani каза...

wow, значи като ми писне съвсем на шапката хващам първия полет и отивам да купя тениска на брат ми и да пия кафе на шарените столчета:) ти няма ли да дойдеш с мен да видим какво прави "нашия" полицай:))))

Ves каза...

Е как бе, там съм, нали ме знаеш, че съм първа писта :))) Да проверя симпатягата от полицейското срещу хостела :))) Тоя път може да се паркираме нарочно на забраненото място, пък току виж ни задържали за "разпит" в управлението :)))))))))))))))

А пък и оня джаз клуб, трябва да го уважим подобаващо, както си трябва :)

Ася Павлова каза...

и аз, и аз... тоз път никъде без мен...