вторник, 3 юли 2007 г.

after RHCP trip (като свършим с него не само буквално, но и емоционално) или блоговете били готина идея:)

Отварям нова тема с предложение...така и така оповестихме блога и всичко, свързано с него на цялото БТК, а скоро и по телевизията както знаете....предлагам поне нашите си блейки да имат привилегията да пишат в него и да си го направим направо пътешественически, че и без друго напоследък нямаме никакви сили и духове на баща си в работата да си обсъждаме по такива приятни теми....да не говорим как някои хора са totally различни на границата с Оборище и Асен Златаров:))) (да не си помислите нещо, в това число съм и аз...:) та така, отварям вселенско пространство за upgrade на нашия трип с нови, свежи и щури идеи за пътувания, концерти и бури (в сърцата и извън тях)...

5 коментара:

Ves каза...

Подкрепям с 2 ръце и 2 крака (поради липса на трети :)))))))))))))

Владо каза...

аааа... първо да си напишем за Red Hot пък ще видим за другите неща. И една молба да пишем само на кирилица - за постовете задължително

ani каза...

става, просто вчера нямах кирилица на PC-то в клуба на брат ми! а за Red Hot ние ще си напишем, няма страшно, аз оше не съм включила тежката артилерия...:)

Ves каза...

Аааа, Ани, ти в училище да не си писала по 2 пъти, на латиница и на кирилица :))) Какъв респект само ;Р

ani каза...

мислех да го изтрия поста, но после реших, че ако концесионерът на блога реши, виноги може и сам да го направи....а за кирилицата просто и аз съм на същото мнение, that's it!:))